I solved the problem with the bulb going "offline" after a few hours

Note.- My mother tongue is spanish so I’m going to let the spanish translate at the end.

ISP.- Telmex
Yeelight server.- Us
Router.- Sercomm ENTRY34T

I bought a yeelight color bulb 2 weeks ago, i connected it to my wifi and it disconnects after 2 or 3 hours, then when i turn the switch off (turn the bulb off) and turn it on the result was the same (Works correctly for 2 of 3 hours and gets disconnect again). It appears in the DHCP pool of my router and all function correctly, when the yeelight app shows “Offline”, the bulb disappears of the DHCP pool. I tried everything (Set static IP address, open the Ports, reduce the time refresh of the DHCP pool, open firewall, change DNS, change server of yeelight, etc.) (I’m network engineer, so feel free to ask me about this) but the results was the same every time. The last thing i try (and works) was to dissable the option “WMM (QoS)” on muy router. Now the yeelight bulb stays connected all the time and functions correctly.
I hope this help all of you that have the same problem and try all the things that I tried.

Spanish.-

Proveedor de internet.- Telmex
Servidor de yeelight.- América del norte y sur (Oregon)
Router.- Sercomm ENTRY34T

Compré un foco yeelight a color hace 2 semanas, lo conecté a mi wifi y se desconectaba pasando 2 o 3 horas de uso, tenía que apagar el switch para desenergizar el foco (apagarlo), volverlo a prender y que se comportara de la misma manera (Funcionara correctamente por 2 o 3 horas y se volviera a desconectar). Cusndo funcionaba de manera correcta se mostraba en la lista de DHCP de mi router y cuando en la app se mostraba como “Fuera de línea” desaparecía de la lista de DHCP. Ya había intentado de todo (poner IP estática, abrir los puertos, reducir el tiempo de actualización del DHCP, abrir el firewall, cambiar los DNS, cambiar servidor de yeelight, etc.) (Soy ingeniero en redes así que siéntase libres de preguntar sobre esto) Pero el resultado era el mismo en cada intento. La última configuración que realicé (y la que funcionó) fue desactivar la opción “WMM (QoS)” del router. Ahora el foco se mantiene conectado siempre y funciona de manera correcta.
Espero que esto les funcione a los que tienen el mismo problema que tenía yo y que ya han intentado de todo.

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Brand.- Sercomm
Model.- ENTRY34T
Firmware/software.- 02.00.19